«Сучасні форми і напрямки професійного розвитку вчителя»

22 жовтня 2015 року на базі Черкаського інституту післядипломної освіти відбувся семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи гімназій, ліцеїв, колегіумів з теми: «Сучасні форми і напрямки професійного розвитку вчителя». Захід відкрила Дзюбак Раїса Миколаївна, проректор ЧОІПОПП, яка наголосила, що семінар проводиться в новому форматі дискусійного заходу EDCAMP, в якому учасники самостійно визначають хід його роботи. EDCAMP грунтується на принципах незалежності та вільної ініціативи. Семінар працював за законом «про дві ноги», який заохочував учасників обирати лише ті сесії, які відповідають їхнім потребам. Викладачі кафедр (тренери) презентували форми роботи щодо професійного розвитку вчителя:
- «Персональний коучинг як сучасна форма професійного розвитку вчителя» (Волошенко О.В., доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, кандидат педагогічних наук);
- Педагогічний практикум: «Психологічні передумови саморозвитку педагога» (Карікаш В.І., доцент кафедри психології . кандидат психологічних наук);
- Педагогічна дискусія: «Самопізнання та особистісно-професійне самовдосконалення суб’єктів педагогічної діяльності» (Черкашина Т.В., доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, доктор педагогічних наук);
- Освітній кінозал: «Гуманістична сутність керівника загальноосвітнього навчального закладу» (Гаряча С.А., завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, кандидат педагогічних наук).
Кожен учасник семінару обрав самостійно та став учасником двох занять з чотирьох, які передбачали інтерактивні форми роботи. «Ефект довгого хвоста» - перші потужні враження змінюють зовсім інші, не менш сильні спогади про рівень організації, про новий формат, про захоплених та активних викладачів та учасників… Сподіваємося, що семінар змусив її учасників по-новому дивитися на питання освіти, учасників навчально-виховного процесу, які є агентами змін. Ця суперфраза відображає роль учителя (і не тільки учителя – оскільки суспільство в цілому зацікавлено в змінах не менше).

Далі програму семінару продовжили майстер-класи:
- «Сучасному навчальному закладу – інноваційний менеджмент» (Ходоровська С.І., заступник директора з навчально-виховної роботи Кам’янського еколого-економічного ліцею);
- «Електронний журнал як засіб моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів» (Щербаков А.Г., методист відділу дистанційної освіти ЧОІПОПП);
- «Роль заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього закладу у підвищенні рівня саморозвитку вчителя» (Здоренко Ж.І., заступник директора з навчально-виховної роботи Городищенського економічного ліцею);
- «Застосування ІК-технологій під час проведення внутрішкільного контролю» (Бобкова Н.О. , заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаського фізико-математичного ліцею);
- «Шляхи професійного становлення та саморозвитку вчителя в умовах відкритого інформаційного простору» (Шульга В.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи Канівської гімназії імені Івана Франка, кандидат психологічних наук).
Майстер-класи включали обговорення сучасних технологій в освіті, нових педагогічних форматів й інструментів, роль науки в школі, застосування інформаційних ресурсів.
Підведення підсумків роботи семінару відбувалося за технологією «Відкритий мікрофон». Головне побажання учасників – продовжити зустрічі однодумців, які прагнуть позитивних змін в освіті та формують корисний простір знань!

/Files/images/Hod.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 469

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.