Творчість як засіб пізнання світу

Для сучасної стратегії розвитку національної школи характерним є зростання уваги до особистості школяра, максимального розкриття його обдарування, інтелектуального розвитку, що забезпечує пріоритетність розвитку творчих рис.

За останні роки інтерес до проблеми творчості значно зріс, а в умовах закладів нового типу він є особливо актуальним. Учитель - творець гармонійно поєднує ремесло і творчість: нестандартність роботи, артистизм, поетичність мови, талант у спілкуванні з дітьми. Найважливішим засобом розвитку особистості, її життєвої компетентності є діяльність: навчити і виховати можна лише в дії. З метою виявлення творчо обдарованої учнівської молоді, майбутньої плеяди літературних митців, розвитку їхнього творчого потенціалу, виховання у молодого покоління українців поваги до мови, підвищення рівня мовної освіти 23 вересня 2016 року учні- члени МАН філологічного напрямку Кам’янського еколого-економічного ліцею взяли участь у творчій зустрічі із викладачами навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету імені Б.Хмельницького.

Ліцеїсти відвідали Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій. Директор інституту кандидат філологічних наук, доцент Ігор Іванович Погрібний, завідувачі кафедрами: доктор філологічних наук, професор Ганна Іванівна Мартинова, доктор філологічних наук, професор Володимир Трохимович Поліщук, кандидат філологічних наук, доцент, докторант Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Тетяна Григорівна Бондаренко, доктор філологічних наук, професор Людмила Володимирівна Шитик розповіли про навчально-наукову діяльність інституту, що готує фахівців за такими спеціальностями: «Філологія. Українська мова і література», «Середня освіта. Українська мова і література» та «Журналістика». В інституті функціонує 27 обладнаних навчальних аудиторій. Перлиною серед них є навчальна фольклорно-етнографічна лабораторія «Музей українського рушника». Окрім того, до послуг студентів 3 комп’ютерних класи, студія-лабораторія з радіомовлення, обладнана найсучаснішою технікою студентська телевізійна студія, 5 залів авторського музею «Літературна Черкащина», навчальні кімнати «Лінгвістичний музей», «Світлиця Шевченкового слова».

Юні науковці мали змогу відчути себе справжніми журналістами, попрацювавши у телевізійній студії. Команда лінгвістів змагалася з першокурсниками у мовній грамотності і підтвердила високий рівень компетентності, здобувши перемогу у двобої. А поети-початківці, з якими працювала заступник директора Кам’янського історико-культурного заповідника, письменниця Таміла Петрівна Чупак, зустрілися із студентами – учасниками студії художнього слова «Літературний театр».

Справжня суть роботи з розвитку творчої особистості учня полягає в організації життя дитини, де однією з важливих функцій є стимулювання позитивної мотивації кожного учня в процесі організації різних видів діяльності.

Творча зустріч мала сприятливу атмосферу спілкування викладачів та студентів університету з учнями. Діти збагатилися новими враженнями і судженнями, що спонукає їх до генерування оригінальних ідей. Почуття поваги, довіри з боку старших товаришів допомогли учням у процесі рольових ігор самостійно приймати рішення, моделювати життєві ситуації. Безперечно, саме така атмосфера, створена для майбутніх абітурієнтів-філологів, принесла їм визнання й подяку за досягнуті результати.

Адміністрація та педагогічний колектив Кам’янського еколого-економічного ліцею щиро вдячні дирекції Навчально-наукового інституту української філології та соціальних комунікацій ЧНУ імені Богдана Хмельницького за змістовну навчально-практичну зустріч.

/Files/images/m_2000.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 348

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.